Küba – devam edecek..

Çocukluk yıllarının dolu dolu üç ay süren yazlarını saymazsak ömrümün belki de en uzun tatilinden yeni döndüm. Hep gitmek istemiştim, sonunda gittik. Geç kaldığımı biliyordum, gidince bir kez daha anladım. Tabi uzun zamandır gitmeyi hayal etmiş olmamdan dolayı bir beklenti fazlası olması kaçınılmazdı elbette ama bu etkeni düşersek bile yine de mevsim sonu boş bir havuz hissi kalıyor.

DSC_6829

Yanlış anlaşılmasın, gitmiş olmaktan memnunum, çok eksik kalacaktım yoksa. Hiç de ufak olmayan bir ada ülkenin en azından yarısını keşfedecek kadar uzun kaldık. Tatilden çok öte bir deneyimdi. Bir süre sonra alıştık bazı şeylere, bir kısmını kabullendik bir kısmını daha az sevdik ama daha çok anladık neden öyle.

Yazmaya (daha doğrusu yazdıklarımı paylaşmaya) verdiğim uzun arayı böleyim ve daha bir süre bende yansıyan Küba’yı anlatıyor olacağımı haber vereyim diye böyle bir girizgah yapıyorum.

 

Bir Cevap Yazın

